Vyberte zemi, ve které chcete nakupovat

Odpovědi na nejčastější otázky – FAQ

Jak funguje čipová karta GOPASS?

Čipová karta GOPASS slouží jako Váš skipas, který si dobijete přes e-shop a můžete jít přímo na svah. Nestojíte ve frontě u pokladny, ale s Vaší čipovou kartou GOPASS jdete přímo k turniketu. Navíc získáváte možnost zakoupit vybrané produkty a služby levněji přes e-shop www.gopass.cz.

Jak mohu získat čipovou kartu GOPASS?

Personalizovanou čipovou kartu GOPASS si můžete zakoupit výhradně na e-shopu www.gopass.cz. Karta Vám bude automaticky přidána do košíku při první objednávce přes e-shop. Personalizovanou čipovou kartu GOPASS není možné zakoupit ve Skiareálu Špindlerův Mlýn.

Jaký je rozdíl mezi plastovou kartou GOPASS věrnostního programu GOPASS a čipovou kartou GOPASS programu GOPASS?

Hlavním rozdílem je, že čipová karta GOPASS slouží jako Váš skipas a zároveň jako nosič, na který si můžete nakupovat všechny produkty prodávané v e-shopu www.gopass.cz.

Jak se přenese skipas dobitý přes e-shop na mou čipovou kartu GOPASS?

Informace o skipasu zakoupeném přes e-shop se uloží do centrálního systému. Jakmile přistoupíte s Vaší čipovou kartou GOPASS k turniketu, informace o skipasu se stáhne a uloží přímo na Vaši kartu. Koupí skipasu přes e-shop tak můžete nasednout na lanovku, aniž byste museli čekat ve frontě na pokladně.

Potřebuji jít ještě na pokladnu, když jsem si zakoupil skipas na mou čipovou kartu GOPASS?

Ne. S čipovou kartou GOPASS už nemusíte jít k pokladně. Čipová karta GOPASS slouží jako Váš skipas, který si dobijete přes e-shop a jdete přímo k turniketu.

Co v případě, že mi před odjezdem na dovolenou nestihne přijet domů moje čipová karta GOPASS?

Zaplaťte zálohu za čipovou kartu GOPASS ještě dnes a užívejte si její výhody, když odjedete na dovolenou. Pokud Vám však nestihne přijít Vaše čipová karta GOPASS před odjezdem na dovolenou, nic se neděje. Stačí když si z doručeného emailu vytisknete dočasnou kartu GOPASS a vezmete ji s sebou.

Co je to dočasná karta GOPASS?

Pokud vám do Vašeho odjezdu na dovolenou nestihne přijít čipová karta GOPASS, můžete používat dočasnou kartu GOPASS. S dočasnou kartou GOPASS můžete plnohodnotně sbírat body a využívat slevy. Dočasná karta GOPASS nedrží informaci o Vašem zakoupeném skipasu, musíte se proto zastavit na pokladně a prokázat se dočasnou kartou GOPASS.

Mohu si dobít skipas přes e-shop i přímo v den návštěvy střediska?

Ano. Vaši čipovou kartu GOPASS si dobijete přes e-shop a už do 30 minut můžete využít zakoupenou službu.

Mohu si změnit datum platnosti skipasu?

V případě chybně zadaného data platnosti skipasu při objednávce, má zákazník možnost toto datum upravit a to nejpozději do půlnoci dne předcházejícího před začátkem platnosti skipasu. Za změnu skipasu Vám bude účtován jednorázový poplatek 30 Kč. Změnu je možné provést po přihlášení do Vašeho gopass konta v sekci OBJEDNÁVKY - detail objednávky - změnit termín. Pro takto změněný skipas Vám bude vygenerována nová dočasná karta, která je odeslána zákazníkovi na danou emailovou adresu, která se zobrazí v sekci objednávky. Stará dočasná karta je po změně termínu skipasu neplatná.

Co když přijdu do střediska a poznám, že jsem ztratil nebo zapomněl svou čipovou kartu GOPASS, na níž jsem měl přes e-shop zakoupen skipas?

V případě ztráty nebo zapomenutí Vaší čipové karty GOPASS, se prokažte na pokladně dočasnou kartou GOPASS a bude Vám vydán Vámi zakoupený lístek na lanovku. Dočasnou kartu GOPASS najdete ve Vašem profilu na stránce www.gopass.cz. Zároveň ji najdete v emailu, který jste od nás obdrželi jako potvrzení Vaší objednávky.

Můžeme sbírat jako rodina body na jedno konto?

Program GOPASS nabízí možnost vytvoření rodinného / skupinového konta. Každý člen konta má svou vlastní čipovou kartu GOPASS, přičemž nasbírané body se kumulují na společném kontě. Každý člen má zároveň přístup ke všem společně nasbíraným bodům, které může proměnit na konkrétní slevy nebo odměny.

Je nutné, aby měl čipovou kartu GOPASS každý člen mé rodiny nebo nám stačí pouze jedna karta?

Ano, každý zákazník, který si chce uplatnit výhody programu GOPASS, se musí prokázat vlastní aktivní čipovou kartou GOPASS. Pokud chcete zakoupit produkt přes e-shop i pro své dítě, manžela nebo manželku, je nutné, aby měli zakoupenou a zaregistrovanou svoji vlastní čipovou kartu GOPASS.

Co když má moje dítě méně než 15 let?

Samostatně se registrovat v programu GOPASS může jen osoba starší 15 let. Pokud má Vaše dítě méně než 15 let, můžete jej zaregistrovat pod svoje konto GOPASS. Dítěti bude následně vystavena čipová karta GOPASS, kterou může plnohodnotně využívat.

Jak mohu využít body, které jsem nasbíral?

Za každých zaplacených 25 Kč ve středisku Skiareálu Špindlerův Mlýn nebo přes e-shop se na Vaše konto GOPASS připíše 1 bod. Nasbírané body můžete uplatnit nejen na www.gopass.cz, ale přímo i na vybraných provozech Skiareálu Špindlerův Mlýn. Informace o konkrétních odměnách a výhodách jsou k dispozici v cenících provozů Skiareálu Špindlerův Mlýn a budou také již brzy k dispozici na www.gopass.cz.

Jak mám postupovat v případě ztráty nebo poškození čipové karty GOPASS?

V případě ztráty nebo poškození čipové karty GOPASS, máte po přihlášení se ke svému účtu na portálu www.gopass.cz, možnost požádat o vystavení nové karty. Po úhradě 50 Kč zálohy, Vám bude na Vámi zvolenou adresu zaslána nová čipová karta GOPASS. Všechny údaje a nasbírané body z původní karty budou automaticky přiřazeny na Vaši novou čipovou kartu GOPASS. Doporučujeme, abyste si ztracenou čipovou kartu GOPASS zablokovali. Můžete tak učinit ve Vašem profilu na portálu www.gopass.cz.

Is there an English version of www.gopass.cz?

Support for foreign languages is under construction. Soon we will launch both English and Polish version of www.gopass.cz.

Kam se mohu obrátit v případě dalších dotazů?

Informace o fungování karty GOPASS naleznete v sekci Jak funguje GOPASS. V případě jakýchkoliv dotazů jsme zde pro Vás na zákaznické lince +420 727 983 037 nebo nám můžete napsat na info@gopass.cz. Na Vaše dotazy rádi odpovíme.